1. Vakanties
  2. Verenigde Staten - USA
  3. San Francisco (California) - Lent

Van San Francisco via Atlanta naar Schiphol en huis (California, Georgia en NL)

Verenigde Staten - USA

Zaterdag 9 oktober 2009 en zondag 10 oktober 2009

We worden om 4.00 uur netjes op tijd opgehaald door de taxichauffeur. Oké het hotel was niet goedkoop, maar te zien aan de chauffeur heeft het hotel vaak te maken met zakenmensen. De chauffeur is netjes in pak, compleet met pet. En de auto is erg groot, met leer bekleed, radiobediening door de passagiers. En geen groot bord op het dak, maar heel verfijn World Chauffeurd Service op de zijkant van de grote chique zwarte auto. We nemen dus in steil afscheid van deze geweldige stad! De terugreis verloopt verder vlotjes en soepel. We komen
Een uur eerder dan gepland aan op Schiphol, na een overstap in Atlanta. Om 8.00 uur zijn we door de douane, hebben we onze koffers en wachten we weer op een shuttle bus naar de parkeerplaats. En om 10.00 uur worden we door Marko en Sandra afgezet bij ons huis. De vakantie zit er nu echt op! Het was een schitterende reis, met mooie natuur, hectiek van Las Vegas en de wereldse stad San Francisco. Kortom we hebben veel gezien en meegemaakt!